بهینه سازی سایت و سئو
بهینه سازی سایت و سئو

رعایت برخی موارد مهم در ساخت بک لینک

ساختار لینک و مخصوصا ساخت بک لینک قلب تپنده سئو وب سایت هستند و همانقدر که توجه به آن ها سودمند است، عدم توجه به آن ها عواقب بدی را در پی خواهد داشت.اگر ندانید از چه راهی باید ساخت بک لینک را انجام دهید، خطرات بدی در انتظار شما خواهد بود و می تواند به جریمه شدن شما توسط گوگل ختم شود.
پس دیدگاه بعضی افراد که ساختن لینک را کاری در حد فعالیت های معمولی و عادی سئو دانسته که نیاز به توجه خاصی ندارد به کلی رد می شود

استفاده از تکنیک های نوین ساخت بک لینک

برای رتبه بندی Off-site ،ساخت بک لینک های پراهمیت و قوی فاکتوری است که توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرا می گیرد.نباید تصور کنید که شما قادرید تا به راحتی هرچه تمام تر و پشت سرهم برای یک وب سایت لینک بسازید و در مقابل انتظار بهبود رتبه وب سایت را نیز داشته باشید.اگر فعالیت های شما اصول و قواعد مربوط به ساخت بک لینک ها را رعایت نکند، سایت شما جریمه خواهد شد.
به کمک روش های زیر از جریمه شدن محفوظ خواهید ماند و می توانید به بهبود رتبه وب سایت خود امیدوار باشید.

فعالیت کردن در دیگر وب سایت ها در ساخت بک لینک

مقوله پست مهمان توجهی خاصی راطلب می کند و شما باید بدانید که گوگل درباره جریمه پست های مهمان اسپم با کسی شوخی ندارد.غربالگری ساخت بک لینک و پست های مهمان که ارزش کمی دارند رفته رفته با پیشرفت الگوریتم های موتورهای جستجو بهتر (به بیانی بدتر می شود) و آن ها این دسته از پست ها را حذف می کنند. چون این گونه محتوا ها را اضافی و سربار تلقی می کنند.

مطمئنا هیچ کس دوست ندارد تا از وب سایت وی فقط برای ساخت بک لینک استفاده کنید و به تولید محتوای خوب برای وی اهمیتی قائل نشوید.افراد می خواهند تا برای وب سایت آن مطالب و محتوای قوی تولید کنید تا کاربران و خوانندگان از آن بهره ببرند.درباره ارتباط بین پست مهمان و بک لینک ها می توان گفت که هدف بلاگینگ خارجی، کسب بک لینک ها نیست. اگر انجام این کار را آغاز کنید، به زودی بعد از آگاه شدن مدیریت از این موضوع شغل خود را از دست خواهید داد. هدف اصلی سودمندی مطلب تا حد امکان و روشن، با ارزش بودن است. خارج از این موارد و در ادامه شما قادرید تادر محتوا به صفحات یا مطالب خودتان نیز لینک دهید.فراموش نکنید که بلاگینگ خارجی و یا به زبان عامیانه، پست مهمان یک روش قدرتمند برای رشد یک برند و تجارت به شمار می آید.

بهره گرفتن از اینفوگرافیک ها

اگر شک دارید که استفاده از نمودارها و گراف های اطلاعاتی هنوز برای ساخت بک لینک مفید و سودمند است،باید گفت که درو هندریکس از کارشناسان سایت علمی تحقیقاتی AudienceBloom و از پیشروهای فعالیت در سئو، در یکی از مقاله های چاپ شده اش در سال ۲۰۱۵ اینطور عنوان کرده است که ” اینفوگرافیک ها هنوز برای ساختن لینک مفید هستند ”

بهره گرفتن از از نمودارها و گراف های اطلاعاتی در ساخت بک لینک اهمیت ویژه ای دارد و باید از آن ها به طرز مناسبی استفاده کرد، به طوری که استفاده از اینفوگرافیک ها در وب سایت های معروف دنیا به یک استراتژی مهم تبدیل شده است.

منبع:seo-siteoptimization.com

درباره آرام محمدی

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *