بهینه سازی وسئو-رتبه بندی سایت
بهینه سازی وسئو-رتبه بندی سایت

بهترین راه برای افزایش پیج رنک گوگل

بهینه سازی وسئو-رتبه بندی سایت
بهینه سازی وسئو-رتبه بندی سایت

پیج رنک گوگل ابزاری است برای مشخص کردن اهمیت آن صفحه برای گوگل هر چه این عدد که مابین ۱ تا ۱۰ میباشد بیشتر باشد نشان دهنده ی افزاریش رتبه , محتوای مطلوب تر و اهمیت بالاتر آن برای گوگل میباشد در این مقاله آموزش سئو ی سایت قصد داریم تا به راه هایی اشاره کنیم تا بتوانید بصورت اصولی پیج رنک سایت خود را افزایش دهید.

یکی از موثر ترین راه ها و اصولی ترین آنها کسب لینک های ورودی از سایت هایی است که پیج رنک آنها بالاتر از پیج رنک سایت شما و با موضوع آن با سایت شما مرتبط است میباشد. لازم بذکر است که گوگل راه های جعلی دریافت بک لینک را میتواند تشخیص دهد و مختلفان را با جریمه همراه کند.

نکته دیگر کیفیت این بک لینک ها میباشد زیرا ممکن است اعتبار ۱۰۰۰ لینک از سایت هایی با پیج رنک پایین کمتر از یک بک لینک از پیج رنک بالاتر باشد.

 اما این کار بایستی از طریق تولید محتوای مفید صورت صورت گیرد زیرا در غیر این صورت در طولانی مدت تاثیر منفی بر پیج رنک شما خواهد داشت در جدول زیر تعداد بک لینک هایی که هر وب سایت لازم دارد تا توسط سایت های دیگر به پیج رنگ مورد نظر خود برسد نشان داده شده است.

pagerank table

به عنوان مثال اگر یک سایت بخواهد به پیج رنک ۳ برسد نیاز دارد تا ۱۰۱ بک لینک از سایت هایی با پیج رنک ۲ و ۳ بک لینک از سایت هایی با پیج رنک ۳ دریافت کند. هنوز بطور قطعی فرمول محاسبه ی پیج رنک توسط گوگل منتشر نشده است. اما توسط جدول بالا میتوان به این مهم دست یافت.

برای مطلع شدن از وضعیت پیج رنک سایت خود میتوانید از آدرس زیر استفاده کنید.

www.checkpagerank.com

گوگل بطور میانگین هر سه ماه یکبار پیج رنک های سایت ها را بروز رسانی میکند اما تاریخ دقیقی از قبل تعیین نمیشود.

منبع:https://sorooshpardaz.com/blog/1394/11/best-way-to-increase-pagerank

درباره آرام محمدی

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

یک دیدگاه

  1. مثه همیشه عالی و مفید بود
    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *