Learning SEO and SEO-آموزش بهینه سازی سایت و سئو

مراقب زبان بدنی سازمان خود باشید

همچنان که فضای کاری دفتر شما شروع به شکل‌گیری می‌کند، زمان خوبی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا متوجه زبان بدنی شرکت خود شوید. فرانکلین بکر و فریتزاستیل در کتاب خود به نام محل کار از طریق طراحی، درباره بازنمایی محیط فیزیکی کار به‌وسیله فضای اداری یک شرکت، به‌عنوان نوعی زبان بدنی برای سازمان صحبت می‌کنند. به‌هرحال، همان‌گونه که همه ما از راه تجربه میدانیم، زبان کلامی همواره با زبان بدنی توافق ندارد. زبان بدنی سازمان شما به کارکنان، مشتریان و بازدیدکنندگانتان چه می‌گوید؟ آیا شرکت شما علائمی از سلسله‌مراتب ارسال می‌کند، یا عملاً صحبت از مساوات‌طلبی دارد؟ آیا شرکت شما علائم درستی ارسال می‌کند و یا فضای کاری‌تان باسیاست‌های شرکت در تضاد است؟

در زمان ساخت یا به‌روزرسانی فضای کاری خود، همیشه یک هدف ساده، اما مهم را مدنظر قرار دهید: محیط خود را ساده نگه‌دارید. تغییر محل فیزیکی کار، امر بزرگی است و شرکت‌ها همان‌طور که از آخرین روندهای مدیریت به هیجان می‌آیند، در برابر رویکردهای جدید فضای کاری هم اختیار خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل قبل از اینکه مهر تأیید خود را بر محل کار بزنید، درک تاریخچه فضای کاری و آخرین روندهای آن کمک‌ کننده است.

سلسله‌مراتب، دشمن فضای عالی

اگر تصمیم دارید که فضایی را بسازید یا فضایی را بازسازی کنید، مراقب این گرایش طبیعی خود باشید که به افراد برتر، با دادن فضای بیشتر پاداش ندهید. مقررات بیش‌ازحد سلسله مراتبی شرکت در مورد فضا می‌تواند دیواری بین شما و طرح‌هایتان برای نوآوری ایجاد کند. اگر برای شرکتی بزرگ کارکرده باشید، احتمالاً از نزدیک شاهد آن بوده‌اید که سیاست‌های شرکت نسبت به فضا و سلسله‌مراتب، چگونه می‌تواند افراد را به سمت پوچی و تنگ‌نظری سوق دهد. شرکت‌هایی که فضای کاری را با دقت بر پایه رتبه و سمت تعیین می‌کنند، می‌توانند در زمره توهین‌آمیزترین‌ها به شمار آیند.

 

درباره آرام محمدی

این مطالب را نیز ببینید!

Learning SEO and SEO-آموزش بهینه سازی سایت و سئو

کلید موفقیت مدیریت پپسی

خانم ایندرانویی (Indra Nooyi) متولد هند و ساکن آمریکا، در حال حاضر رئیس و مدیرعامل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *