مراحل سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت و سئو-افزایش رتبه سایت
بهینه سازی سایت و سئو-افزایش رتبه سایت

مراحل سئو و بهینه سازی سایت را در پست با هم مرور می کنیم.

  • آنالیز رقبا سایت و قدرت آنها در  مقابل شما
  • آنالیز و طبقه بندی اهداف مورد نظر و تعیین استراتژی سئو کوتاه مدت – میان مدت و بلند مدت
  • آنالیز کلمات کلیدی با آخرین گزارشات کامل گوگل و ذکر صفحه
  • تهیه متون و محتوا وب سایت بر اساس تکنیکهای سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی وب سایت بر اساس استاندارد های گوگل – معیارها و الگوریتم های گوگل
  • گرفتن لینکهای مفید به وب سایت و تبادل لینک هدفمند
  • معرفی وب سایت شما به گوگل
  • آنالیز بازدیدکنندگان وب سایت شما و تهیه گزارشات و ادامه همکاری با سازمان برای حفظ رتبه های بالا در گوگل

آرسئو خدمات سئو و همچنین سئو و بهینه سازی ارزان را ارائه می دهد چنانچه تمایل به سئو تضمینی  خود دارید      می توانید برای مشاوره رایگان سئو و همچنین آنالیز سئو سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید.

بهینه‌سازی سایت (SEO):

بهینه‌سازی سایت در موتور جستجویا (Search engine optimization (SEO))مجموعه اقداماتی  برای بهبود ساختار وب سایت و هم چنین افزایش رتبه سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو می باشد که نتیجه آن افزایش رنکینگ و افزایش بازدیدکنندگان سایت است. طبق آمارهای رسمی، 85 درصد کاربران اینترنت در هنگام جستجو فقط به 10 نتیجه اول رجوع می کنند بنابراین اگر وب سایتی بهینه سازی و اصول سئو در آن بخوبی رعایت نکند این تعداد بازدید قابل توجه را از دست می دهد!

بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر از طریق موتورهای جستجو به آن سر می زنند. سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای مدیران سایت ها یکی از عوامل مهم و خیلی مهم به دست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و به ویژه گوگل می باشد. درواقع سئو یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌ سایت هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج موتورهای جستجو می باشند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

اهداف بهینه سازی محتوا و سئو:

– افزایش ترافیک هدفمند: یعنی بازدید کنندگانی که شما را در به هدف رسیدن سایت کمک می کنند و یا مشتری سایت می شوند.

– بازاریابی اینترنتی: دستیابی به فروش بیشتر در سایتهای عرضه کننده خدمات و فروشگاهی و یا رسیدن به هر اهدافی که سایتها دارند.

– افزایش پیجرنک: افزایش محبوبیت و پیجرنک (عددی بین 0 تا 10) که گوگل به سایتها می دهد. هر چه این عدد بزرگتر باشد محبوبیت و باارزش بودن سایت را نشان می دهد. البته اهمیت پیجرنک در حال حاضر کمرنگ تر شده است. ولی این بدان معنا نیست که اهمیتش را کاملا از دست داده است. زیرا کماکان پیجرنک جزء فاکتورهای مهم گوگل و وب مسترها به شمار می آید.

– پیشی گرفتن از رقبا: که با این کار سایت به اکثر اهداف خود رسیده و در عرصه کاری و موضوعی خود یکه تازی خواهد کرد.

درمبحث تکنیک های سئوهمچنان دعواروی محتواست و سایتهای پر محتوا به طور عام برنده اند. اما محتوا همه چیز نیست باید بتوان محتوا را در سایت های دیگر نیز معرفی کرد. تنها گرفتن لینک موثر نیست بهتر است بخشی از محتوا در کنار لینک های داده شده با سایت ما باشد. بدین صورت ارزش لینک بالاتر خواهد بود.

***رفتار کاربران در بازدید به سایتها نیز مهم است و موتورهای جستجو آنرا در رنکینگ خود لحاظ می کنند. اینکه با چه کلماتی لینک می دهند، در چه سایت هایی لینک می دهند، سایت های پر ترافیک وب و بودن در آنها مهم شده است.

***سئو خیلی وقت است که تنها بازی با لینک ها و محتوای سایت نیست.

درباره en.arram

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *