ضرر های پارک دامنه در سئو

بهینه سازی سایت وسئو
بهینه سازی سایت وسئو

اشتباه رایجی که وجود دارد استفاده از دامنه های پارک شده است و علت آن که نباید دامنه دیگری روی سایت خود پارک کنید این است که نباید آدرس سایت و تک تک صفحات با چند آدرس همزمان بالا باشد.در این حالت یکی از دامنه ها به تشخیص گوگل رتبه نخواهد گرفت.زیرا عینا یک سایت کپی است (duplicate content) !استفاده از دامنه های پارک شده به یکی از دلایل زیر است که به شرح هر کدام و راه حل آن می پردازیم:

صاحب وب سایت می خواهد، سایتش با چند آدرس در دسترس باشد.

این یک اشتباه بزرگ است! اگر میخواهید سایت شما با چند آدرس بالا باشد، نباید دامنه پارک کنید.باید۳۰۱ ریدایرکت نمایید.نباید صفحات شما با دو آدرس نمایش داده شوند.اگر آدرس های دوم و سوم و … زده شد، به جای نمایش صفحه، باید به آدرس اصلی منتقل شود.

صاحب وب سایت دامنه های فارسی خریده و برای افزایش رتبه همه را روی سایتش پارک کرده است.

هیچ ربطی به رتبه ندارد.آموزش های تأثیر نام دامنه در سئو را مطالعه کنید.همچنین اگر هم تأثیر داشته باشد، همانطور که در بالا گفته شد، شما با این کار چندین کپی از سایت خود درست کردید و همه سایت های شما کپی شده اند.هر چه سریعتر دامنه های اضافی را به جای پارک، ریدایرکت کنید و دست از این تفکرات آماتورانه (که دامنه فارسی با کلمات کلیدی خریده اید روی سایت خود پارک کنید رتبه می گیرید) بردارید!

صاحب وب سایت از سیستم مدیریت محتوایی استفاده می کند که به ناچار دارای دو یا چند آدرس می شود(مانند پارک دامنه روی وبلاگ یا سیستم های همکاری در فروش)

در این حالت هیچ کاری نمی توان کرد.تنها باید شانس داشته باشید که دامنه شما، آدرس اصلی از نظر گوگل تلقی شود.برای کمک به گوگل و موتورهای جستجو، در ابتدای تأسیس سایت خود باید به انتشار مطالب و محتوای خود در سایت های دیگر، و لینک سازی قوی روی دامنه خود بپردازید.

منبع:seorooz.net

درباره en.arram

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *