سئو کلاه سفید

بهینه سازی سایت و سئو
بهینه سازی سایت و سئو

سئو کلاه سفید دسته دیگر از سئو میباشد. در مورد سئو کلاه سفید چیست؟

این که چرا باید از سئو کلاه سفید استفاده کرد؟

انواع سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید هم  جزء یا همون زیر شاخه های سئو هستش. از اسمش معلوم هست که سئوی بدونه هیچ دوز و کلک. این روش کمی دیر بازده هستش ، اما بازدهی آن تفاوتی با سئو کلاه سیاه دارد.

در سئو  سفید شما طبق قوانین های موتور جستجوگر ها پیش میروید و از هرگونه سریع رسیدن به اهداف از طریق دور زدن قوانین ها به دور هستش.

سئو کلاه سفید یا white Hat چیست؟

سئو کلاه سفید یک سرمایه گذاری بلند مدت می باشد و در واقع از طریق روش های اصولی و استاندارد به بهینه سازی وب سایت ها می پردازد ، روش هایی که مورد رضایت گوگل می باشد ، یکی از بهترین نمونه های این روش ایجاد محتوای با کیفیت در تمامی صفحات وب سایت می باشد .سئو کلاه سفید دربرگیرنده تکنیک های اخلاقی بهینه سازی موتور جستجو می باشد که بکارگیری آنها مورد پذیرش موتورهای جستجو می باشد. این روش ها هم برای بازدیدکنندگان وب سایت و هم برای روبوت های موتور جستجو مفید فایده می باشند و بکارگیری آنها منجر به جریمه شدن وب سایت از سوی موتور جستجو نمی شود. هر چند استفاده از روش های کلاه سفید، کندتر از روش های کلاه سیاه بوده و دربرگیرنده یک فرآیند مستمر می باشد. در ادامه به بیان برخی از روش های سئو کلاه سفید می پردازیم .

تکنیکها و روش های سئو کلاه سفید

– استفاده از بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی ترکیبی در متن

– عدم ایجاد افزونگی کلمات کلیدی و رعایت استاندارد ها جهت جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد وب سایت

– استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به میزان صحیح در عنوان صفحه، هدینگ ها، پیوندهای داخلی صفحه، محتوای سایر سفحات و برچسب ها

– استفاده از ابزار گوگل آنالایتیک و گوگل وب مستر تولز

– تولید محتوای خوب و با کیفیت و کاربردی در سایت و افزایش صفحات داخلی به عنوان نشانه ی بارز سئو کلاه سفید

– استفاده از ساختار پیوندی HTML یه شکلی صحیح، به نحوی که موتورهای جستجو قادر به شناسایی درست هدینگ های متون و ساختار محتوا باشند؛

– به کارگیری نقشه سایت به عنوان یک اصل مهم در سئو کلاه سفید

-ایجاد محتوای با کیفیت به نحوی که سایر افراد تمایل به اشتراک گذاری آن داشته باشند

– فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی معتبر

کنیک های مختلفی برای سئو و بهینه سازی وب سایت یا همان (SEO) مورد استفاده قرار می گیرد که هرکدام بسته به رویکرد اجرایی که در پیش می گیرند، مورد پذیرش یا عدم پذیرش الگوریتم موتورهای جستجو هستند. یک راه مرسوم برای دسته بندی این روش ها در دنیای مجازی، با استفاده از اصطلاح کلاه می باشد. براساس این معیار، سه نوع روش بهینه سازی و سئو وب سایت وجود دارد که عبارتند از: روش بهینه سازی کلاه سفید، روش بهینه سازی کلاه سیاه و روش بهینه سازی کلاه خاکستری.

ما در این مقاله تکنیک های کلاه سفید و این که کلاه سفید یکی از امن ترین روش های سئو می باشد را بررسی می کنیم.
سئو کلاه سفید یک روش مورد استفاده برای سئو است که به طور کامل مورد تایید موتورهای جستجو می باشد و دارای بسیاری از مهارت ها است در حالی که بعضی از این مهارت ها را می توان برای برخی از تکنیک های سیاه و سفید و خاکستری گفت ولی احتمال دارد که سایت توسط موتور های جستجو به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین جریمه شوند.
با این حال، این واقعا ارزش خطر استفاده از روش سیاه و سفید و یا خاکستری را ندارد، زیرا که اگر یک سایت جریمه شود تا حد زیادی از SERP ها از بین می رود و در آن زمان ممکن است که به یک کسب و کار موفق آسیب وارد کنید.

چرا سئو کلاه سفید بهترین روش برای سئو و بهینه سازی سایت شما است؟

به غیر از آنچه که در بالا ذکر شد سایت هایی که از کلاه سفید استفاده می کند در دراز مدت بهتر با افزایش ترافیک رو به رو خواهند شد در حالی که اگر سایتی از روش های غیر اصولی استفاده کند یکبار رتبه بندی شده و این در همان مدت زمانی که آن را انجام می دهد و در درازمدت نتیجه نمی گیرد و توسط گوگل به احتمال فروان جریمه و پنالتی می شود.

سئو کلاه سفید شامل چیست:

محتوای منحصر به فرد و با کیفیت برای هر سایتی ضروری است که باید شامل محتوای وبلاگ ها، مقالات و غیره یاشد در حالی که می توان آن را با استفاده از کلمات کلیدی در صفحه مناسب پر کرد، تراکم باید رعایت شود می توان با نسبتا کم کلمه کلیدی را به عنوان چاشنی محتوا در نظر بگیرید.چگالی کلمات کلیدی ( نسبت کلمات کلیدی به سایر کلمات در یک صفحه را چگالی یا تراکم کلمات کلیدی می نامند) در اکثر موارد، در به روز رسانی گوگل، بسیاری از مطالب نوشته شده سایت ها به طور عادی ، حاوی کلمات کلیدی هستند که گوگل به سرعت آن ها را تشخیص می دهد.

وبلاگ نویسی مهمان یک راه ساده و موثر برای ساخت مشخصات لینک یک سایت است. یک پست مهمان باید آدرس مرتبط با عنوان سایت باشد ایده پست مهمان برای این است که یک پیوند طبیعی به سایت شما ایجاد می شود و این برای سئو تا زمانی که لینک با کیفیت وجود داشته باشد بسیار خوب است.

ارتباط داخلی و تاثیر بر سئو وب سایت

ارتباط داخلی مهم است زیرا باعث می شود که موتور های جستجو ساختار یک سایت را آسانتر بخوانند برای بدست آوردن رتبه برتر ،باید crawl (اسپایدر) موتورجستجو قادر به خزیدن در هر صفحه وب سایت باشد.
موتورهای جستجو مخصوصا گوگل به تعدد ارتباط ها به سایت شما حساس هستند و آنرا در رتبه سایت شما اثر می دهند یک صفحه لینکستان بسازید و به سایتهای مشابه، نه رقیب، سایت خود ارتباط دهید، مخصوصا سایتهائی که در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند از سایت های دیگر بخواهید که به سایت شما به نوعی ارتباط برقرار کنند.
بهینه سازی و سئو سایت بیش از حد بسیار مهم است افزایش سرعت بروز رسانی محتوا و ساختار برای این موتور جستجو ها بسیار حیاتی است عنوان ها و متا تگ های در سراسر سایت باید استوار باشند که محتوای تغییر داده شده را به گونه ای مطلوب نشان و از آن مراقبت کنند.

نقش عنوان در سئو و بهینه سازی سایت

عنوان، اولین چیزی است که مردم با آن در موتورهای جستجو مواجه می شوند عنوان است وجود کلمات فارسی با استاندارد یونیکد توسط موتور جستجوی گوگل شناسائی می شود مهمترین کلمات کلیدی سایت خود را در ابتدای عنوان سایت خود قرار دهید.
به این معنی که کلمات کلیدی باید به درستی در سراسر متن به کار روند و این که محتوا باید شامل استاندارد بالایی از املا و دستورات زبان باشند کلمات کلیدی را با کاما از یکدیگر جدا کنید با این روش در حداقل جا، امکان ترکیبات متنوعی از کلمات کلیدی سایت شما گنجانده خواهد شد. رعایت کردن این نکات یک عامل مهم در خوانایی محتوا است.

تاثیر لینک های طعمه برای بهینه سازی و سئو
عنوان ها و متن های قوی ، کوتاه و منحصر به فرد ایجاد کنید که محتوای سایتتان را دقیق توصیف کند همچنین سعی کنید که برای هر صفحه از توصیف های مختلف استفاده کنید تا با خزیدن عنکبوت ها در هر بخش چیزهای متفاوت مربوط به محتوای هر صفحه ببیند.
لینک طعمه احتمالا مهمترین بخش برای بهینه سازی و سئو و احتمالا سخت ترین آن نیز هست. لینک طعمه توصیف یک فرایند است که در آن محتوا صرفا برای اغوا کردن لینک دهنده به آن ایجاد می شود محتوا می تواند یک داستان اخبار، سرفصل احساسی، مقالات مفید مانند چگونه …؟، و محتوای آموزنده و یا حتی مورد بحث باشد.

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید : ( بطور مختصر)

در یک کلمه بگم که سئو کلاه سیاه زود جواب میگیرید ،اما شوت شدن یا همان نابود شدن و به فنا رفتن هم دارد (کسایی هستن که میگن ما سئو منفی انجام میدهیم و هنوز اتفاقی برایشان رخ نداد، به موقعش ?  )

اما سئو سفید دیر بازده است،اما بازده خوبی دارد و پیشنهاد همیار سئو این هستش که این روش را پیش بگیرید.

چرا از سئو کلاه سفید استفاده کنیم؟

  1. آسودگی خاطر دربرابر اسپم گوگل و شوت شدن در لیست سیاه گوگل
  2. حس اعتماد بازدیدکنندگان در برابر شما و محتوای شما
  3. اگر این روش را استفاده کنید و از سئو کلاه سیاه دویر کنید، زمانی که بطور ناخوداگاه مرتکبه اشتباهی در سئو بشید، زیاد ضربه سختی به سایت نمیزنید.
  4. و……………

درباره آرام محمدی

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *