89

راه اندازی سایت و سئو

یکی از مهمترین مراحل برای راه اندازی یک سایت را هنوز اکثر وب مسترها جدی نمیگیرند!
یک دامنه زود خریداری کنیم! یک سیستم مدیرت محتوا بیاریم بالا ! چند تا مطلب هم بزنیم!! چند تا همبک لینک بخریم!!! و کمی هم تقلید از روش کاری
سایتهای بزرگ کنیم نتیجه میگیریم!کمی فکر کنید آیا بدون هدفیک سری از مراحلی که همه آن را ساده می پندارند را به طور خلاصه توضیح میدهم.
۱ : خرید دامنه :

دامنه ای که میخواهید ثبت کنید را حتما قبل از آن چک کنید که قبلا استفاده نشده باشد , برای فهمیدن این

بعد از خریدن دامنه به دنبال سیستم مدیریت محتوا میگردید(سیستمهای مدیریت محتوا مانند : وردپرس,جوملا و …) سیستم مدیریت محتوا در سئو فرقی نمیکند که چه باشد , اگر می پرسید که کدام سیستم مدیریت محتوا برای سئو بهتر است یا بدتر است باور های غلط درباره سئو سیستم های مدیریت محتوا را بخوانید .

۲ : ثبت سایت :

اکثر وب مسترها میدانید که بعد از ثبت دامنه و انتخاب مدیریت محتوا باید سایت را در گوگل وب مستر تولز ثبت کرد.بسیاری از دوستان سوال میکنند که در وب مستر گوگل آیا در موقع وریفای کردن دامنه از کد وریفای استفاده کنند و یا از فایل html و… در این باره فرقی نمیکند ولی سایتهایی که از چندین دامنه استفاده میکنند تفاوت خواهد داشت(دامنه های ریدایرکت شده)

یکی از مهمترین عوامل سایت بهینه سازی آن میباشد ,خیلی ها فکر میکنند بهینه سازی فقط به عوامل داخلی سایت (قالب) بستگی دارد.

ولی این طور نیست.با یک بهینه سازی داخلی سایت تاثیر به سزایی و قابل مشهودی دیده نخواهد شد.با یک بهینه داخلی و سئو کردن ۱۰۰% قالب خوب میدانید تاثیر چشم گیری نخواهید دید.بهینه سازی یک سایت با موضوع دانلود با یک سایت فروشگاهی بسیار متفاوت است . ,بدون تجربه تخصصی , بدون برندینگ و…. آیا میتوان به نتیجه رسید ؟

درباره en.arram

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *