انواع روش های سئو

سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی سایت

بررسی انواع روش های سئو سایت

تیم اکسپرت سئو در خدمات شماست با مجموعه ای از مقالات آموزش سئو و امروز در مورد روش های مختلف سئو سایت مطلبی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

سئو داخلی سایت

سئوی داخلی سایت به طور کلی مجموعه ای از فعالیت هایی از سئو است که به طور مستقیم توسط نویسنده و مدیر سایت , کدهای html سایت تان , قالب سایت تان و … قابل تغییر و اصلاح است.پس میتوانیم بگوییم که سئوی داخلی سایت یا همان سئو On Page به اقداماتی که در داخل سایت تان انجام میشود گفته میشود.

سئو خارجی سایت

سئو خارجی سایت همان طور که از نام آن مشخص است به سئو سایت ای گفته میشود که بیشتر در رتبه بندی و ایجاد رنکینگ وب سایت شما تاثیر خواهد گذاشت. و از داخل سایت تان قابل کنترل نیست. راه های زیادی برای سئو خارجی سایت یا همان سئو Off Page وجود دارد به عنوان مثال تعداد بک لینک های دریافتی وب سایت تان اهمیت خاصی در رتبه بندی سایت شما و سئو سایت شما دارند.

سئو ارگانیک

میرسیم به توضیح سئو ارگانیک. سئو ارگانیک همانطور که از نام آن پیداست به سئو طبیعی سایت گفته میشود و مجموعه ای از فعالیت ها میباشد که باعث افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو و بالا رفتن جایگاه وب سایت میشود. بعنوان مثال استفاده از کلمات کلیدی مناسب با توجه به موضوع سایت , لینک دادن به صفحات دیگر , تولید محتوا که همیشه در تمامی مقالات آموزش سئو سایت اکسپرت سئو هم خدمت تان عرض کرده ام که پادشاه است و نقش بسیار مهمی در سئو سایت خواهد داشت. تولید محتوایی که غیرتکراری باشد و باعث جذب بازدید کنندگان شود.
در مورد اینفوگرافیک حتما اطلاعاتی دارید و میدانید که این روش برای جذب کاربر بسیار اهمیت دارد. همیشه یک تصویر گویا و واضح بهتر از یک مطلب طولانی و شفاف خواهد بود. و بدین ترتیت اینفوگرافیک طراحی شده شما در دنیای مجازی توسط کاربران سایت تان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

سئو فرانت پیج

این اقدام سئو برای بالا بردن تعداد بیننده های سایت میباشد.در واقع اقدامی است برای Domain Autorithy سایت. که در این روش به صورت واضح تر بخواهم بیان کنم این است که مدت زمان توقف کاربر در سایت افزایش پیدا کند.

ایجاد روابط برای سئو سایت

در دنیای مجازی نیز همانند دنیای واقعی ارتباطات حرف اول را میزند. با ایجاد روابط عمومی , شرکت در پرس و پاسخ های فروم ها , سایت ها و وبلاگ ها , با انتشارات محتوای غیرتکراری در مجلات تجاری و معتبر میتوانید کمک بزرگی به سئو سایت و بالا بردن ترافیک سایت و هم چنین بالا بردن رتبه سایت در گوگل کنید.

باز هم تاکید میکنم تولید محتوا پادشاه است! هرگز در امر سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوای غیر تکراری را فراموش نکنید. خرید بک لینک با کیفیت نیز مکمل تولید محتوا و سایر اقدامات سئو سایت میباشد. اگر در زمینه سئو مهارت کافی را ندارید حتما از یک متخصص سئو حرفه ای مشاوره بگیرید. برای داشتن سئو سایت قوی هرگز به سئو کار ی که نمیشناسید اعتماد نکنید. بدانید که هیچ ارزانی بی علت نیست!

تیم اکسپرت سئو با داشتن نمونه کار سئو حرفه ای و هم چنین سابقه ای طولانی در امر سئو سایت و بهینه سازی سایت برای مشاوره سئو سایت در خدمت شما خواهند بود.

چه روش های نوآورانه ای بازاریابان موتور جستجو (سئو کاران) در حال حاضرانجام می دهند؟

همانطور که بازاریابان و تاجران تغییراتی در روند تجارت خود اعمال میکنند,سئوکاران هم بایستی تغییری در روند خود اعمال نمایند.چرا که موتور های جستجو فاکتور هایی برای محک سایت ها اضافه یا کم میکنند و یا تغییراتی در فاکتور ها انجام می دهند.مثلا در روش های قدیمی سئو کاران ایجاد بک لینک های زیاد,چاشنی کردن یک صفحه از کلمات کلیدی و یا نوشتن محتوا در صفحات مختلف برای یک منظور را اعمال می کردند.

امروزه کار سئو کمی پیچیده تر است,گرد آوری لینک پروفایل ها,ورز کلمات کلیدی در تگ های عنوان,ایجاد یک سایت مپ مناسب برای کرال کردن موتور ها از اهم کار های سئو کاران می باشد.بنابراین همیشه به فکر بروز کردن سئو خود باشید.

اشاره ای به نو آورانه ترین روش هایی که امروزه سئو کاران انجام میدهند :

۱)پیاده سازی ‘طرح’ نشانه گذاری همه جا

سئو کاران بروز, این را بخوبی می دانند که برای بصری تر شدن در لیست جستجو ها ,طرح نشانه گذاری از اهم کارهاست که موتور های جستجو به آن بسیار اهمیت میدهد.

تحقیقات نشان داده که تنها درصد کمی از دامین ها از طرح های خوب برای نشانه گذاری استفاده میکنند.چرا که :

آنها نمی دانند چه عناصر طرحی را باید اضافه کنند.

آنها نمی دانند که چگونه طرح را پیاده سازی کنند.

آنها نمی دانند که این یک معامله بزرگ برای سئو می باشد.

 این نشانه گذاری طرحواره (شما) در واقع به موتورهای جستجو می گوید که اطلاعات شما به چه معنی است، نه آنچه در آن می گویید.

نشانه گذاری طرحواره از واژگان معنایی منحصر به فرد در قالب میکرو دیتا استفاده میکند.

۲)بهینه سازی برای جستجوی محلی(منطقه ای)

کسب و کار برای جستجوی محلی با تاکید بر بهینه سازی مربوط به محل کسب و کارانجام شود و از الگوریتم گوگل در این مورد تبعیت شود.

اضافه کردن توصیف در عنوان کسب و کار خود را برای مکان های گوگل، اجرای توصیف نام محله ، بهینه سازی وب سایت کسب و کار خود را با نام محله، کمک به نقشه های گوگل برای تعریف محله شما، و اضافه کردن محل خود درفهرست مکان های گوگل.

۳)گفتگو با بازاریابان محتوای شرکت، توسعه دهندگان و بازاریابان

فقط سئو کافی نیست بایستی از بازاریابان محتوا,بازاریابان اینترنتی و..بهره جست.

مشاوره تیم محتوای بازاریابی در اجرای کلید واژه.

کمک به تیم بازار یابی محتوا در نوشتن مقالات و وبلاگ ها و ایجاد پست مهمان

ایجاد درست لینک های داخلی و کلمات کلیدی کانونی

کمک از توسعه دهندگان و برنامه نویسان سایت برای کیفیت بهتر سایت

خلاصه اینکه نقش سئو کاران از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار است و بایستی به این موضوع بها داد.

۴)بروز ماندن در روند و الگوریتم ها

همه ی سئوکاران بایستی از روند تغییرات در الگوریتم ها آگاه باشند.از آخرین تغییرات در الگوریتم های پنگوئن و پاندا و پیش بینی  اثرات آنها بایستی باخبر باشند.

۵)تاکید برنام تجاری و بهبود آن

نتایج جستجوی برند شرکت دارای ارزش بسیار بالائی است.برای بالا بردن جستجوی برند احتیاج به بازاریابی محتوا و پست مهمان می باشد و این مورد در امر سئو در نام تجاری بر کسی پوشیده نیست.

در بازار یابی دیجیتالی سئو, و نام تجاری دو طرف مجزا هستند ولی از هم جدا نیستند و بایستی با هم کار شوند.

۶)اندیشیدن به سطح استراتژی بالا و اجرای تکنولوژی بالا

سئو کاران هوشمند قادر به استفاده ازاستراتژی درست از لینک ها، داده ها، و رتبه بندی و اندیشیدن در تأثیرآنها در کسب وکار می باشند.

سئوکاران غرق در دریایی از معیارها، داده ها، اطلاعات، و اطلاعات بازار هستند. آنها دارای مهارت در استفاده ی این داده ها پیشرفت رو به جلو آنها می باشند. در بازاریابی وب, سئوکاران باید از پیشنهادات استراتژیک سطح بالا بهره ببرند و از تکنولوژی بالا در این امر استفاده کنند.

آیا بایستی منتظر بود تا تغییرات در کار ما اثر بگذارند و یا اینکه ما نیز بایستی تغییراتی در روند کار انجام دهیم.بنظر می رسد بایستی از نو آورانه ترین روش ها در بهینه سازی سایت ها استفاده کرد و توجه به شش مورد اشاره شده در پیشرفت کار موثر می باشد.

درباره en.arram

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *