نقش بسیار کلیدی عنوان سایت در سئو و بهینه سازی

بهینه سازی سایت و سئو
بهینه سازی سایت و سئو

از مهمترین عوامل سئو و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، عنوان سایت (title tag) است. اجازه بدید برایآموزش سئو با طرح یک مسئله اهمیت عنوان را برای سایت شما بیان کنم.

نام و نام خانوادگی خود را در نظر بگیرید. اصلی ترین شناسه برای مطرح شدن شما ، نام و نام خانوادگی شماست. اگر میان یک جمعیت شخصی به دنبال شما بگردد ، اولین مشخصه شناسایی و جستجوی شما ، نام  و فامیلی شماست. هرچه این نام غیر تکراری و خاص تر باشد مطمئنا جستجو راحت تر است. اگر برای مثال نام شما علی محمدی باشد ، به دلیل وجود زیاد این نام و فامیلی امکان دارد چند نفر هم نام حضور داشته باشند و انتخاب شخص مورد نظر سخت می شود. حالا در نظر بگیرید نام شما فردوس خداپناهی باشد. احتمال هم نامی با شخص دیگر در آن واحد بسیار کمتر است.

پس در ابتدا برای تعیین عنوان سایت خود ، نام تقریبا منحصر به فردی را انتخاب کنید که البته ارتباط با زمینه کاری سایت شما داشته باشد. حتما کلمات کلیدی مربوط به زمینه کاری خود را در آدرس عنوان کنید.
دقت کنید که فقط کلمات کلیدی اصلی در سایت عنوان شود. رعایت موارد زیر در عنوان سایت باعث بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما می شود.

برای مثال : شما می خواهید در زمینه طراحی سایت در کرج ، رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشید. پس باید این عبارت را در عنوان سایت قرار دهید.

برخی از ویژگی های مربوط به یک عنوان سایت مناسب:

  • عنوان سایت حدا الامکان منحصر به فرد
  • اگر عنوان سایت در آدرس سایت هم وجود داشته باشد ، بسیار بهتر می شود
  • کلمات کلیدی اصلی در عنوان ذکر شود
  • حداکثر تعداد کارکتر در عنوان سایت بین 60 تا 70 کارکتر باشد
  • سعی کنید کلمات کلیدی سایت را با استفاده از  – یا |  جدا کنید
  • از کارکترهای های عجیب مانند $ و & در عنوان استفاده نکنید
  • زیاد  عنوان اصلی سایت خود را تغییر ندهید
  • از عنوان های بی معنی یا شعاری استفاده نکنید
  • عنوان های صفحات مختلف سایتتان تکراری نباشند
  • ساده ولی با معنی
  • سعی کنید عنوان انتخاب شده مترادف انگلیسی هم داشته باشد
  • منبع:http://siterayan.ir/

درباره en.arram

این مطالب را نیز ببینید!

تحقیقات بازار-برندینگ-شرکت تحقیقات بازاریابی-سنجش بازار-بازاریابی حرفه ای-Market research-branding-marketing-sensing market-research company Marketing Professional

آسیب شناسی عدم رشد نشان‌های تجاری در ایران (چرا کارخانه‌ها در ایران بالغ نمی‌شوند؟)

سوال این روزهای همۀ فعالان اقتصادی این است:”چرا نشان‌های ایرانی می‌میرند؟” اما بهتر بود می‌پرسیدیم …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *