بهینه سازی در موتورهای جستجو

85

seoمخفف «search engine optimizer» و به معنای عملیاتی است که برای بهبود وب سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو صورت می‌گیرد. امروز اهمیت موتورهای جستجو برای همه واضح است. اغلب افراد برای یافتن خدمات، سرویس‌ها و کالاهای مورد نیاز خود و به طور کلی برای یافتن هر محتوایی در اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. به همین منظور بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران و مشتریان جدید می‌باشد.

الگوریتم‌ها و ارزش‌ها در هر یک از موتورهای جستجو با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال در موتور جستجوی گوگل استفاده از موتور مبتنی بر اطلاعات درون وب سایت و تکیه نمودن به مجموعه عوامل اعتماد گوگل (Trust Factor) و یا در موتو جستجوی یاهو شبکه‌های اجتماعی و سایتهای تملک یافته مهم‌ترین ارزش‌ها در نمایش نتایج می‌باشد.

از این رو. برای بدست آوردن رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو گر نمی‌توان از یک الگوی یکسان در مورد همه آنان استفاده نمود. پارس فناوران سرویس‌های مفیدی را برای سایت‌های طراحی شده در این زمینه ارائه می‌دهد و با ایجاد روش‌هایی در ساختار طراحی سایت یک سایت بهینه برای ثبت شدن در موتورهای جستجو را ارئه می‌دهد.

کمی تخصصی‌تر

در علوم کامپیوتری، یک الگوریتم جستجو، الگوریتمی است که یک مساله را به عنوان ورودی گرفته و بعد از ارزیابی ، یک راه حل مناسب برای آن مساله برمی گرداند. این الگورتم‌ها به طور کلی به دو دسته الگوریتم‌های ناآگاهانه و آگاهانه تقسیم می‌گردد که موتورهای گوگل و یاهو از جستجوی آگاهانه برای نمایش نتایج استفاده می‌کنند.

درباره en.arram

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *