انواع لینک ها وچگونه لینک سازی اصولی نماییم ؟

بهینه سازی سایت و سئو
بهینه سازی سایت و سئو

لینک های دزدی: نظیر لینک هایی که در بخش نظرات و بلاگ ها و یا گفتگوها گذاشته می شود.سوء استفاده از این لینک ها را خنثی کرد rel=nofollow می توان با استفاده از
: لینک های تبادلی

این پیوندها با توافق مدیران سایت ها متولد می شوند. به این صورت که در سایت به طور متقابل به هم لینک می کنند.
رایگان برای همه: سایت هایی وجود دارند که هر کس می تواند لینک خود را در آنها قرار دهد
شده: لینک های خریداری

برخی سایت ها برای لینک دادن به سایت های دیگر هزینه دریافت می کنند. نکته: اگر از سایت های غیر مرتبط لینک خریداری کردید به صورت نوفالوو خریداری کنید
لینک های طبیعی: این لینک ها به صورت طبیعی به سایت ها و صفحات مفید و ارزشمند داده می شود
سرویس های تبادل لینک: سرویس هایی وجود دارند که به کمک آنها اعضایشان به یکدیگر لینک می کنند. این سرویس ها فقط در حد تبلیغات ارزش دارند نه چیز بیشتری
سعی کنید با دیگر مدیران تبادل لینک کنید، برای تماس از طریق ایمیل در نوشتن و انتخاب موضوع بسیار دقت فرمایید تا نامه ی شما خوانده شود.

چگونه لینک سازی اصولی نماییم ؟

باید شما را از گمراهی دور نماید و علاوه بر این که بهترین محصولات را به شما نشان میدهد بتواند با قدرت مقاله خود محصول هدف را به شما نمایش دهد تا شما آن را با توضیحات قبلی تهیه نمایید.
لینک سازی غیر اصولی با الگوریتم های موجود میتواند سایت شما را از دید موتورهای جست و جو گر و از دید مشتریان شما جریمه نماید.
جریمه از دید مشتریان شما فرار از سایت میباشد Bounce Rate و جریمه شدن از دید موتورهای جست و جو گر Penalty میباشد که جریمه شدن و دیگر الگوریتم ها را درمقاله الگوریتم های گوگل میتوانید مشاهده نمایید.

میزان مرتبط بودن در یک مقاله میتواند شما را در ارتباط بیشتر بین مقالات کمک نماید و در صورتی که موتورهای جست و جو گر بتوانند بهترین های وب سایت شما را ببینند و آنها را دسته بندی نمایند مقالات شما و همچنین سایت شما در لینک بیلدینگ موفق بوده است.
هدف از لینک بیلدینگ فقط موتور ها نیستند پس ما باید بتوانیم چه از طریق جذب مخاطب مقاله ای چه در بیرون از وب سایت با لینک بیلدینگ خارجی و استفاده از شبکه های اجتماعی مرتبط با بیزینس ما مشتریان بیشتری را جذب نماییم و رضایت آنها را درارائه خدمات و معرفی بهترین محصول به آنها نشان دهیم.

شاید شما نیز از لینک بیلدینگ های غیر اصول مانند ” خرید لینک ” خسته شده اید پس با بهترین اصول بهینه سازی وب سایت که مرکز سئو تخصصی آن را ارائه میدهد یعنی لینک سازی سایت و تجارت آنلاین خود را نجات دهید.

بک لینک ها در افزایش بازدید کاربران از سایت و همچنین افزایش سئو و بهینه سازی، کاربرد بسیاری دارند. در ادامه با انواع لینک ها آشنا می شوید:

• لینک های دزدی: نظیر لینک هایی که در بخش نظرات و بلاگ ها و یا گفتگوها گذاشته می شود. می توان با استفاده از rel=nofollow سوء استفاده از این لینک ها را خنثی کرد.
• لینک های تبادلی: این پیوندها با توافق مدیران سایت ها متولد می شوند. به این صورت که در سایت به طور متقابل به هم لینک می کنند.
• رایگان برای همه: سایت هایی وجود دارند که هر کس می تواند لینک خود را در آنها قرار دهد.
• لینک های خریداری شده: برخی سایت ها برای لینک دادن به سایت های دیگر هزینه دریافت می کنند. نکته: اگر از سایت های غیر مرتبط لینک خریداری کردید به صورت Nofollow خریداری کنید.
• لینک های طبیعی: این لینک ها به صورت طبیعی به سایت ها و صفحات مفید و ارزشمند داده می شود.
• سرویس های تبادل لینک: سرویس هایی وجود دارند که به کمک آنها اعضایشان به یکدیگر لینک می کنند. این سرویس ها فقط در حد تبلیغات ارزش دارند نه چیز بیشتری.
• سعی کنید با دیگر مدیران تبادل لینک کنید، برای تماس از طریق ایمیل در نوشتن و انتخاب موضوع بسیار دقت فرمایید تا نامه ی شما خوانده شود

درباره en.arram

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی سایت وسئوآموزش بهینه سازی سایت و سئو-Learning SEO and SEO

تگ های هدینگ در سئو سایت

همانطور که می دانیم سئو محتوا بخش مهم پروسه ی بهینه سازی سایت و سئو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *